ثبت خاطرات دختر قشنگم

تولد هانا جوونی

1397/4/5 16:07
436 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم در تاریخ 19 بهمن ماه سال 1396 به دنیا اومدی البته با کلی نذر و نیاز و دعا .ولی خدا را هزار بار شکر که خدا به من لطف کرد و این هدیه زندگی را به من و باباش داد . توی بیمارستان پیامبران و توسط دکتر عطار شاکری ساعت 8:35 بود که صدای قشنگت را شنیدم و وقتی نشونت دادنت بغض کردم و نمیدونستم چیکار باید بکنم . خیلی خیلی حس عجیب و قشنگی بود .هانا جوونی نوزاد قشنگی بودی و بینهایت دوستداشتنی.بابات خیلی ذوق زده شده بود تو را دید چون اصلا تصورش را هم نمیکرد که تو اینقدر ناناز باشی.خدا را شکر وزنت هم خیلی خوب بود سه کیلو و نیم بودی تقریبا. ولی چیزی که برام مهم بود سلامتیت بود .تا 20 روز اول با همه سختیها من تقریبا گیج بودم و هنوز اون احساس ناز مادر شدن را کاملا درک نکرده بودم.

 

 

پسندها (8)

نظرات (6)

کرفس
6 تیر 97 21:36
سلام من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه ممنون
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
7 تیر 97 0:20
تولدش مبارککککککککککک خوش اومدی نی نی جونیییییییی
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
7 تیر 97 0:28
من وبتونو دنبال کردمممم دوست داشتین دنبالم کنین ممنونمممممممم
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
7 تیر 97 8:43
قدم نو رسیده مبارک انشالله کنار هم خوشبخت بشین. خوشحال میشم به وب پسر منم سر بزنید😘😘😘😘😘😘
مامان صدرامامان صدرا
7 تیر 97 12:27
قدمش مبارک باشه ❤❤❤