ثبت خاطرات دختر قشنگم

کادوهای هانا جونی

1399/3/6 2:13
145 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا میخوام عکسهای کادوهات را برات بذارم که وقتی بزرگ شدی بدونی چه کادوهایی گرفتی.

این کادو را من و بابایی برای عید سال 98 شما خریدیم و کلی خودمون ذوق داشتیم و من همش تو این فکر بودم که دخترم وسایل خونه اسباب بازی نداره و باید براش یه چیزی بگیرم.

هانا جونم ،  دختر قشنگم این ارگ را برای عید سال 99 برات خریدیم ، تو این عید دو سالت شده بود ، تلخ ترین عید بود چون ویروس کرونا اومده بود و همه باید قرنطینه میشدیم . در این مورد کلی برات حرف دارم که بگم چه سختی هایی کشیدیم ، نه تنها من بلکه کل مردم جهان از این ویروس کلی عذاب کشیدن و چقدر آدم مرد.باید بگم این ارگ را بابایی با زحمت و گشتن زیاد تو اینترنت پیدا کرد و برات خرید و تو خیلی دوسش داشتی ، البته اولش بعدش دلت را زد و دیگه بهش نگاه نکردی.

این میز و صندلی را خاله سمیه به مناسبت تولد دو سالگیت برات خرید و تو خیلی دوسش داری و موقع کارتون دیدن و غذا خوردن همیشه روش میشینی.

این تخته سیاه و عروسک را هم با پول تولد دو سالگیت و عیدی که مامان بزرگ گلی و بابا بزرگ بهت داده بودن برات خریدیم. اسم عروسکت را گذاشتیم ناناز و تو خیلی ناز صداش میزنی و میگی " ناناز کو " و قند توی دلم آب میشه و ذوق میکنم.

خط خطی های روی دیوار هم کاره خودته عزیزم ، به قول خودت نقاشی.

پسندها (4)

نظرات (0)